funderar..

Min dag började väl inte speciellt bra, vaknade vid 7 av att mamma kom in å frågade om ja skulle gå upp men sa att jag skulle göra de sen, mådde verkligen skit.. inget kändes bra men tänkte att ja måste gå till skolan iallafall inget kommer ju bättre av att jag ligger hemma å deppar.. men somnade om till halv 10 "började halv 9" så jag tog de lugnt kom till tredje lektionen som var engelska och ja gjorde de bästa av de och försökte vara så glad som möjligt:/ ****** verkar  vara otrolig arg på mig å pratar inte med mig så... efter skolan träffade ja emma kusin å vi handlade bullar å godis på  ica och sedan åkte vi hem till henne å kollade på i taket lyser stjärnorna med min andra kusin "sara" super mysigt:) sen skulle ja hjälpa emma att bygga upp hennes nya garderob och till en början blev de bra tills allt paja haha, så klockan 10 kommer pappa upp dit och fixar iordning allt ! (a) och jag som inte hade ätit någon middag så halv 12 åt jag haha. nu ligger ja här och funderar på allt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0