vanliga dag

ja då var det dags att skriva lite då. ledsen att jag inte har skrivigt så mycket dom sista dagarna men har inte hunnit med. idag hade vi elevens val:o asså jag vet inte om jag pallar gå kvar i den gruppen vi ska fan dansa och sjunga för hela skolan never!? + att victoria är i spanien så hon var inte med idag men emelie, rebecka och ella å dom var ju där så var ju inte själv hehe men får se hur det blir igentligen borde jag ta matte efersom det gick så dåligt på sista matteprovet..jag och elvira snacka om att ta det eftersom båda var skit sura för det dära prover men vi fick iallafall inte IG och det är ju bra:p annars har det väll inte hänt så mycket idag, har träning ikväll vi har börjat köra fyra gånge i veckan nu, så sammanlagt tränar jag ca: 11-12 timmar i veckan:o det är rätt mycket men brinner man för något så gör man:)
skriver förmodligen  lite kväll oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0