är det såhär livet ser ut?

jag vet inte vart jag ska börja? finns så mycket som man bara vill gå vidare ifrån men som är så svårt att bara släppa och lämna det bakom sig:/ ibland känner jag bara för att börja om på 0 och stå över alla jobbiga saker samtidigt som jag inte vill.. för det som känns jobbigt nu har varit underbart förut:/ det är väl så här livet ser ut först är man jätte lycklig sen händer det något man sviker/blir sviken och då förändras allt:( ibland känns allt bara meningslöst.. man försöker å försöker men inget händer... ser livet verkligen ut såhär?  är det inte meningen att alla ska vara lyckliga? det var en perjod då jag inte alls mådde bra en sak hände som var svår att förstå samtidigt inte... men jag vill bara kunna stanna tiden och leva lycklig där jag var. men det går inte jag kan inte stanna tiden även om jag skulle vilja... därför måste man leva i nuet ta dagen som den kommer, det kommer alltid att finnas problem men problem är till för att lösa.
just nu saknar jag det som var, då jag mådde som allra bästa då jag var lycklig. det syns inte på utsidan men på insidan känns det, på insidan känner man alla hårda slag som man får ta emot när något händer som man inte hoppats på... men det finns inte mycket men kan göra, jag behöver bara inse att jag måste lämna mina problem bakom mig och gå vidare även fast det inte är lätt...



Kommentarer
Postat av: elvira

du vet att jag finns här<3

2009-01-22 @ 23:21:03
URL: http://elvirabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0