tack pappa

hallo, vet ni vad jag har fått?! skidor :) pappa sa att han hade hittat ett par skidor till mig så vi åkte och kollade på dom, han hade åkt på dom i två terminer typ, jätte fina tycker jag dom var den ena skidan har en drake och den andra något häftigt mönster:) skit nice för jag och Emma och några killar ska ju upp till romme på lördag klockan 7:O men det kommer bli skit kul:) föresten tack pappa! love you!  sen på fredag kommer mina älskade kusiner från Skåne till oss:) dom ska sova hemma hos oss så får vara med dom hela helgen:) så jag har fult upp hela helgen.
innan träningen idag var jag mamma och pappa och kollade på tapet:D jag ska få göra om mitt rum igen:) det kommer blir SKIT snyggt;)
på träningen idag hade jag och Gliki  vatten krig haha.
vet ni vad min pappa ska göra inatt? han ska vara i stan någonstans klockan 4 på natten och stå i kö för att få biljetter till någon konsert:P hehe han och Mats hanns kompis ska stå där i typ tre timmar sen kommer min mamma och ska stå där tills tio fast jag tror min brorsa ska stå lite före mamma oxå hahah helt sjukt fatta stå i kö i 6 timmar:O men men vad gör man inte för att få se en konsert som man älskar... starkt gjort min kära familj;) hehe. imorgon ska vi åka skridskor med klassen hoppas det bli roligt inte det roligaste jag vet men men.. bättre än lektioner + att vi börjar halv 11 så det blir sovmorgon för mig imorgon:D
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0