underbar lördag med er tjejer!

sitter och kollar på ´´a lot like love´´, den är rätt bra jag tror att jag har sett den förut men isånnafall var det länge sen:p  igår hade vi tjejer en toppen kväll! planerna blev inte precis som vi hade tänkt oss med det blev skit bra ändå:) vi har tagit mycket bilder men felicia har inte skickat  dom än så dom kommer idag elr imorgon;) vi somnade runt 5 elr iallafall jag och elvira dom andra somnade lite tidigare ^^ när vi vaknade åt vi frukost, ´´till och med jag´´ jag brukar nämligen inte äta det:p hehe väldigt korkat men aja... sen hämtade pappa min vid 1 för jag hade träning vid 2:) jag hade träning i 5 timmar idag:o men det var rätt kul ändå:) sen var det bara hem och ta en skön dusch och sen äta(a) sen har jag varit duktig och pluggat oxå eftersom vi har ju matte prov imorgon, våra snälla lärare gav ju oss det första dagen! helt duma i huvudet:$ men det känns som jag kan det bra så hoppas verkligen att jag får bra på det här nu!:) nu ska jag förtsätta att kolla på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0