torsdag

tjoohhooo:) kom precis ut ur duschen har haft en jätte bra dag:) började med skolan (kanske inte det bästa men..) sen åkte jag elvira emma felicia och victoria in till stan och fikade (a) jag och emma har varit inne i stan och fikat två dagar i rad nu:o ´´tjockisar´´ hehe men men man måste ju unna sig lite lyx ibland;) efter stan åkte jag elvira och emma hem till mig å åt och elvira hjälpte mig med min design:D jätte fin blev den, tack gumman<3
imorgon har jag inga bestämda planer förmodligen vara med kompisar jag och elvira snackade om bio men vi får se:p men lördag kommer iallafall bli skit niiice med min tjejor(a) vi har inte bestämt vart vi ska vara än men det ordnar sig:) det kommer iallafall bli skit roligt:D nu ska jag kolla på tv innan jag ska lägga mig(a) orkar inte skolan imorgon:(
måste bara tacka elvira igen! älskar dej skitunge<3333333333


hämsk bild på mig:s men älskar er brudar!
och felicia som inte är med(a)


vi smällde lite på rasten(a) medans victoria posade;) haha <33


Kommentarer
Postat av: victoria

hahaah, ta bort mig på bilden ser ju HÄMSK ut haah x) mihihi

ääälskliiing <333333

2009-01-09 @ 18:15:56
Postat av: elvira

skitunge is my naaaaaaame! ;D

älskar dig med!<333333333333333

2009-01-13 @ 22:48:09
URL: http://elvirabystrom.blogg.se/
Postat av: elvira

skitunge is my naaaaaaame! ;D

älskar dig med!<333333333333333

2009-01-13 @ 22:48:14
URL: http://elvirabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0