tisdag

hejhejhej! har inte skrivligt på en vecka nu men har ju varit hos mina kusiner i skåne och jag orkade inte vara inne på datan då.. böhöver vara ifrån den lite iblan oxå elle rinte bara datan det är skönt at få komma bort ett tag och ha kul och inte tänka på allt och alla... jag har iallafall haft ett bra lov, började med att jag firade jul med mina kusiner emma sara fia och min farmor, sen åkter vi ut till landet typ 3 dagar bara familjen, sen har jag varit i skåne i ca 8 dagar och idag komm jag hem:) åå imorgon börjar skolan:( orkar verkligen inte börjar igen! orkar inte med läxor, prov och jobbig lärare det ända som ska bli roligt är att träffa alla kompisar(a)
föresten!!!! jag har piercat mig:D skit fint blev det tack älskade gudmor<3  sen har sanna ´´min gudmor´´  och en på hennes salong gjort mina naglar:D TACK!  hoppas att alla har haft ett bra lov det har iallafall jag haft :) men har saknat alla jätte mycket:( men imorgon får jag träffa mina sötnosar<3
xoxo carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0