skridskor med skolan

vilken skön dag, första sovmorgon till halv 11 sen skridskor med klassen .
det var faktiskt kul, sen efter vi hade åkte gick typ alla och åt i cafét, för vi
pallade inte äta skolans äckliga mat... sen kom vi en timme försent
eftersom vi skulle äta och sen gick inte bussen så jag och secare gick från
mossen medans  Emma,rasmus och manfred dom lata jävlarna väntade på
bussen haha.. när vi nästa var framme vid skolan var vi tvungen att gå igenom
ett stängsel med ett liten hål där man kunde krypa igenom, först gick jag
igenom men sen kom problemet hahah secare kom inte igenom hahahha
så han fick hoppa över istället, haha verkligen roligt. sen när vi var framme så
var det typ 45 min kvar på lektionen och då gjorde jag och Emma
klart våran båt som vi håller på med på tekniken, man ska typ gör något som kan
åka ca: 10 meter, även fast vi kom försent så han vi göra klart våran båt vi ska testa
den nästa gång, vi han typ mer än dom som kom i tid hehe...
efter skolan åkte hela min familje in till stan och tog en spruta så vi inte bli sjuka
när vi åker till Thailand, åå vad jag längtar!
jaja... nu ska jag fortsätta att kolla på mamma Mia.
pusspuss 


älskar dig syster!


har saknat dig gumman

 
emmas och min båt:D       och en bild på elin<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0