Onsdag!

halllo! sitter och kollar på grammisgalan med min mamma(a) E.M.D ska uppträda snart:D dom blev nominerad till bästa låten:) *jippi* i love them! asså danny ja vad ska man säga, han är min favorit. idag var det första dagen efter lovet, orkar verkligen inte skolan nu! och första dagen får vi reda på att vi ska ha matte prov på måndag:o what? vi får inte äns en vecka på oss att öva! så jävla dåligt... efter plugget åkte jag å emma in till stan och fikade:) vi fick en kaffe som skulle vara med chokladsmak men jag tror fan dom glömde hälla i chokladen:o det smakade bara äcklig kafft så vi hällde typ i hur mycket socker som hällst haha ´´lite godare då´´ japp så har min dag varit nu ska jag fortsätta att kolla på tv:)
<33333

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0