onsdag

idag hade vi en skit rolig lektion i skolan det var på b-språket, och vi hade vikarie och om jag emma manfred rasmus och cesare är med en vikare så kan det bli rätt kul;) haha aja... fick väll lite gjort på lektionen men inte mycket:P haha sen efter skolan skulle jag till tandläkaren och kolla så at allt såg bra efter jag har tagit bort min tandstälnning och allt såg jätte bra ut:D och imorgon ska jag till vanliga tandläkaren:o jag hatar att gå till tandläkaren det är läskigt:s
just nu sitter jag och kollar på room raiders på MTV hehe och så kollar på på badkläder tills jag ska till thailand i februari:D åå vad jag längtar! och då vill man ju ha en snygg bikini;)
här kommer lite bilder från elisabeth på mig, mamma och bebisen(a) och även en bild på en bikini som jag ska köpa!

 

den här ska jag köpa tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0