kommer saknar victoria!

heej, sorry att jag inte har skrivigt något men har värkligen inte hunnit, slutade tre idag sen vara det stan som gällde med emma, victoria,elvira,tim och sebastian sen efter ett tag åkte vi hemma och emma kusin kom ner till mig så fixade jag hennes naglar;) skit snygga blir dom (faktist lite stolt över mig själv(a)) var klar med dom ca: halv nio och då var det dags att göra nya på mig med  haha... fy fan säger jag bara, ni anar inte hur ont det gör att slita bort lösnaglarna:O fan mina riktiga naglar slets av en bit:O ucsh usch inget jag rekomenderar! om man ska ta bort dom ska man stoppa naglarna i aceton eller helst nagellackremover för det är typ skit farligt att andas in aceton:O gissa hur många gånger jag har gjort det lixom:p. imorgon ska vi ha elevensval och jag å victoria har valt musik eller det är typ musikal där vi ska dansa och sjunga haha får se hur det kommer gå;) men victoria ska inte vara med imorgon:( för den lilla ungen ska åkta till spanien:O dumma victoria lämna mig ensam med massa sjungande barn:$ hihi men jag hoppas värkligen att du får det kul men kommer sakna dig super mycket! och du... bli inte för brun nu så vi i sverigt kommer se ut som blekfisar när du kommer tillbaka;)
nu måste jag sova så jag orkar gå upp imorgon(a)  vilket var lite svårt i morse sov liiite för längre hahaha. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0