jag hatar att vara sjuk

godmorgon! har inte kunnat uppdatera något har varit så jävla sjuk igår hade jag 39 graders feber och hade jätte svårt att andas:( men idag känns det bättre, jag vaknade vid halv 11 idag och nu sitter jag och kollar på mamma mia, undrar hur många gånger jag har sett den men den är ju typ lika bra varje gång. hoppas verkligen att jag blir frisk snart så himla tråkigt att vara sjuk:( ikväll kommer min gudmor sanna,mina kusiner William och Wendela från Skåne och dom ska bo hos oss i helger:) något roligt att se fram emot iallafall. dom kommer vid 10 ikväll, jag hade tänkt att försöka plugga lite idag om jag orkar för vi har no prov nästa veckan:( men nu ska jag kolla på filmen.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0