fredag

hejsanhejsan nu var det fredag igen fan va skönt, sitter och kollar på let´s dance med mamma, rätt roligt program facktist men jag har typ ångest för jag ska upp klockan 8 imorgon:o har träning 9-12 vette fanhur jag ska orka! men måste gå eftersom jag ska vara borta nästa lördag för då ska jag emma och emmas kompisar viktor och jonathan och nån mer åka upp till romme:D det ska bli as nice, jag och emma har typ redan bestämt outfiten;) hahaha;) snyggast i backan kommer vi bli;) träffade jonathan och viktor idag för första gånger och jag ska licksom åka upp och åka skrdor med dom hahahahah nej men dom verkar jätte trevliga så det bli nog kul:D imorgon ska jag förmodligen in till stan med mamma efter träningen:) jag ska köpa chinos;) men nu ska jag kolla vem som åker ut i let´s dance;) skriver kanske sen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0