är hos victoria <3

heeeej, nu sitter jag hemma hos victoria:D med felicia vi har skit kul:) victorias mamma har precis färgat hennes hår ( undrar hur det blir) platina blond hoppas jag på hahah. den nya ..... det är bara felicia som fattar :Didag har vi varit i stan och köpt hårfärg till victoria, sen har lilla felicia dissat martin ( inte med flit) haha lite missförstånd;) aja... vi har tagit massor roliga och gulliga bilder som jag lägger in ikväll:) nu ska vi fortsätta att ha en skit roliga kväll, skriver förmodligen mer sen pusspuss!
Jag älskar felicia och Victoria ps: victorta har fett skön morsa:D <3 och hennes lillebror är så söööööt! älskar hanns hår! <33


bild från i lördags men aja... alla tre är ju med(a) bilder från idag kommer sen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0