fredag

har inte skrivigt på hela dagen men har haft fullt upp hela tiden, första skolan sen stan med victoria och elvira suuuper kul hade vi sen hämtade pappa mig i alvik och vi körde hem elvira sen åkter vi hem å åt och sen fixade jag emma kusins nagel som hade ramlat av;P hehe johan var hemma hon emma så fick träffa han me, mycket trevligt;) sen har jag självklart kollat på let´s dance(a) blondinbelle var ju med haha det är ju fan patetiskt hon kan ju inte dansa! det ända hon hade var utseendet..:p aja imorgon kommer det bli skit roligt första ska vi vara emma elvira felicia victoria elenore ille martin och kanske några flev, vi ska basta dansa och ha det almänt roligt sn ska vi hem till emma alla tjjeer utom elenore ska sova hos ema ´´ eller kanske inte sova´´ haha... det kommer iallafall bli skit niiiiic:D
puss & kram tyvär har jag inga bilder från idag... men imorgon elr på söndag kommer det samma bilder;) <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0