vill inte vara sjuk längre!

hejsan snyggingar.
jag har varit en dålig bloggare på sistone har ju varit sjuk eller jag är sjuk så jag har inte orkat skriva har bara legat och kollat på tv. mina kusiner från Skåne åkte hem idag men först var vi på junibacken, även fast man har blivit så stor nu så tycker jag att det kan vara mysigt att gå på sånt ibland med sina kussar. det dära sagotåget är så gulligt(a)
ikväll ska jag läsa lite i min no bok om något kommer inte ihåg vad det handlade om, men det jag vet är att vi har prov på torsdag! uschuschusch jag hatar prov! men jag hade inte tänkt att plugga hela kvällen hade tänkt att kolla på beck filmen som går på tv idag eller om det var walander kommer inte ihåg, sen tänkter jag faktisk unna mig en ansiktsmask och kanske ett bada till och med. får se om jag kommer till skolan imorgon hoppas faktiskt det för man tröttnar på att ligga hemma och vara sjuk:/ men jag och pappa var och köpt massa halstabletter och nässpray förut så hoppas att det hjälper nu. någon som har något bra tips på hur man bli friska snabbt? jag ska ju åka skidor på fredag eftersom jag och Emma blev sjuka i helgen! och då måste jag vara frisk!

  
min medicin haha             kolla va fint!

   
William & Wendela              nice nice;)


jag lockade hela wendelas hår igår(a)

Kommentarer
Postat av: f

prova te med massor av honung, brunkar funka för mig :) <33

2009-02-02 @ 18:51:22
URL: http://feliciaochvictoria.blogg.se/
Postat av: caroline

hihi men jag gillar inte honung :P hehe men tack ändå kanske kan tvinga i mej det<33

2009-02-02 @ 21:29:57
URL: http://carrocarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0