vilken glammsig kväll:D

heej! vilken rolig dag, Patrik slog en kille i 9:an på käften haha älskar dej barndomsvän! felicia och jag har typ varit skit flamsigt hela dagen, men tyvär så var inte Emma i skolan idag hon hade så ont i rygg:( stackars min lilla flicka men sen på kvällen kom hon till mig. sen drog vi till stan vid 7 och då åt vi på tacobar(a) skit gott:D hehe sen gick vi och köpte skit mycket godis ´´tjocka som vi är´´sen åkte vi T-banan till Alvik och hyrde två skräckisar, sen kom min älskade bror och adrian och hämtade oss:) dom åkte till alvik bara för att hämta oss, så snälla(a) nu kom vi hem för en stund sen och nu ska vi kolla på skräckisar(a) skriver kanske mer sen, nu ska vi kolla film!


jag älskar fan dej mest i hela världen! <333
jag vet att den är lite sär bilden men va fan..

du är helt underbar gumman, kommer alltid älskar dej!
  
ful jag vet           våran mat(a)

haha ni är underbara<3

Felicia<3Caroline<3Emma vi hör ihop
  
 
haha tjockisar!


Kommentarer
Postat av: f

underbar kväll! :D fan vad jag älskar er tjejer <333333

2009-02-14 @ 12:23:53
URL: http://feliciaochvictoria.blogg.se/
Postat av: caroline

åå vi älskar dej felicia <33333

2009-02-14 @ 12:35:49
URL: http://carrocarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0