söndag kväll

hejhej bloggen, kom nyligen hem från bio:n omg vilken bra film.. så himla sorglig jag satt och grät:/ de var så himla blandade känslor,men verkligen en film som alla borde se! men tänka på att ta mej dej papper man gråter mycket. ja idag hade vi kalas för Sara och pappa de ja jätte mysigt jag Emma Sara amanda och Simon satt och kollade på Sune haha. men fick jag en canada goose jacka av Sara som hon inte ville ha längre(a) tack så jätte mycket älskade kusin<3
imorgon fyller pappa år så då ska vi fira honom, måste bara tillägga att jag har faktist varit duktig idag jag har skrivit klart min svenska sak om en hjärnsjukdom.
nu ska jag kolla lite på beck filmen som går på tv.
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad e canada gosse?

2009-02-08 @ 21:15:53
Postat av: caroline

en märke på en jacka!

2009-02-08 @ 22:52:06
URL: http://carrocarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0