torsdag

då var det dags att blogg lite då. har just ätit middag de blev hamburgare för vi kom hem så sent, mamma och jag har varit på en salong och färgat ögonbrynen och ögonfransarna så nu är vi vackra till Thailand(a) nu är det bara typ 2 dagar kvar. måste bara tillägga att jag var i tid idag oxå, lite tjatig om det men fan jag kommer ju sent varje dag men inte dom två sista dagarna haha löffe har ju koll på mej nu. ikväll ska jag kolla igenom engelska läxan som vi har tills imorgon, men orkar inte lägga ner så jätte mycket tid på det för jag ska gå och lägga mig i tid idag hade jag tänkt eftersom jag är så jä*la trött på morgonen. imorgon vet jag faktiskt inte hur det blir för Emma har ju FF och hon skulle typ ha en ´´tjejmiddag´´ sa hon men vette fan hur det blir med det. måste ju vara med min syster dom sista dagarna innan jag åker, okej det låter som jag typ ska vara bort i flera år men vadå 2 och en halv vecka e ju rätt mycket:) ska bli så underbart, ska shoppa sjuuuukt mycket, och hoppas att jag hittar mycket skor! sen han jag ju fått lite beställningar av bästis oxå haha.
jag är ledsen att jag har varit dålig på att uppdatera med bilder, jag som sa i början av min blogg att jag skulle lägga in mycket bilder och nu liksom?! typ en bild i veckan! fyfy carro det måste bli ändring på det!
men nu när jag åker till thailand så orkar jag ju inte ta med mig datan och sladdar å så, så det kommer inte bli så mycket skrivande för mig under veckorna när jag är där men jag uppdaterar mycket när jag kommer hem, sen får jag säkert lite tid till att skriva lite. Tycker lite synd om Emma för alla reser ju typ bort nu på lovet och stackarn får ju inte spela hockey heller, men tänk va vi kommer ha mycket att prata om när jag kommer hem hehe.
här kommer iallafall en bild från idag(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0