tisdag

tjohhoo! asså vissa dagar bloggar man jätte mycket och visa i stort ingenting, aja det är väl så det är men idag har jag varit med Emma i stan hon skulle köpa jeans och underkläder sen köpte vi en present till Elenore som fyllde år den 28:onde men vi han inte köpa en present då för vi var sjuka:/ men nu är den köpt och det bli jätte bra hoppas hon blir glad för det iallafall kan ju tyvär inte berätta vad det är eftersom hon förmodligen kommer läsa det här.. efter stan kom min snälla pappa och hämtade mig även fast han är sjuk! det var värkligen snällt han sa att han gjorde det för att han älskar mig så mycket(a) och jag älska dej oxå pappa! sen åt vi middag och sen har jag suttit och plugga no med mamma hela kvällen, men nu kan jag allt så det är skönt:) nu behöver jag bara repetera allt lite snabbt imorgon(a) egentligen hade jag träning idag men kan inte gå på den eftersom jag typ är lite halv sjuk fortfarande så ska vila från träningarna den här veckan... men nu ska jag kolla på andra avenyn som jag har längtat efter hela veckan;)
pusselipuss
ps: jag lägger in bilder så fort jag får igång internet på min data:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0