tisdag, jag kom i tid!

hej hej! nu har jag sett färdigt på andra avenyn såååå bra finns fan ingen bättre serie :D hehe men om man inte har sett från början så är inte inte bra men har man det så älskar man det! idag var det en riktigt skön dag började med att jag gick upp vid halv 9 och tog en dusch sen bloggade jag lite, gjorde iordning mig och sen åka till skolan sen i skolan hade i prov kändes som det gick jätte bra. sen hade vi lunch och sen svenska och sen no, en  lagom dag jätte skönt var det, var typ helt utvilad och som pricken över i så kom jag 20 min för tidigt idag så jag gick ner till personalrummet där löffe sitter och sa att jag har för tidig:D haha han tycket jag var jätte duktig, känner mig fan stolt(a) ikväll är det något möte i skolan för kebb resan som vi ska göra i början av 9:an men jag ska inte gå på det för jag har träning men min mamma elr papa ska säkert gå. nu ska jag fixa lite saker.
pusselipuss ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

vilken fin blogg! :D

måste jag ju kolla in ibland ;)

pusseliipuss <3

2009-02-17 @ 19:22:35
Postat av: caroline

hihi tack gumman<333333

2009-02-17 @ 20:27:51
URL: http://carrocarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0