Thailand

börjar få resfeber tror jag hehe nej men nu är det inte långt kvar tills jag åker, våran taxi kommer och hämtar oss klockan halv 12 imorgon och planet går från Arlanda klockan 13.55 flygresan tar ca: 11 timmar och sen ska vi sitta i en taxi i typ 2 timmer till det stället vi ska till som jag aldrig kommer ihåg namnet på. i Thailand kommer jag tyvär inte blogg så mycket ska försöka skriva någon gång men kan ej lova det! kan vara rätt skönt att koppla bort datan ett tag och bara sola och bada och, föröka glömma alla problem som man har och bara vara.. kommer såklart sakna mina underbar vänner men ni kan ju skriva till mig på pea car0lin3@ men jag kommer inte svara på sms för det är så dyrt men ska köpa ett simkort i Thailand tror jag. aja ni kan väll skicka ett sms idag eller imorgon och säga hej då;) hihi(a)
jag skriver nog lite innan jag åker imorgon pusspuss eran Carro.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0