romme resan<33

vilken dag! jag somnade 21,40 igår så jag han inte skriva men jag hade en riktigt kul dag. började medatt jag och emma gick upp klockan 5 och gjorde iordning oss sen hämtade vi felicia klocka 6.15 sen var det raka vägen till city termenalen där satt alla killarna och väntade på oss, bussen skulle gå klockan 7 så vi intog våra plattser. det var en rolig bussresa och så satta det lite roligt folk bakom oss som typ rasmus kände lite för han hade gått i samma skola som dom:D hehe men när vi var framme så var det bara sätta på sig skidorna och köra! asså det var ju sjukt kul, jag emma felicia patrik rasmus martin calle oscar johan ille i romme kan det bli bättre?! vi körde hela dagen och sen skulle rasmus bestämma vilken backe vi skulle åka så han valde en avstängd backe som typ var puckelpist inne i skogen haha alla kom ner oskade föutom ille och felicia som typ hade ramlat några gånger hahahah sen när vi kom ner så är det en uppförsbacke! så de var bara att ta av sig skidorna och börja knalla typ typ 30 min haha, bra där rasmus<333;) men iallafall sista åkter skulle emma hoppa på ett litet hopp och då fastnar skidorna i ´´hoppet´´ och emma flyger framot och gör ett magplask hahah fan va jag garva stackars bästis hon kunde ju typ inte andas:( men sen blev det bättre och bussresan hem var oxå skit rolig och det hände massa saker som jag inte kan skriva här;) haha men jag måste bara sågär förlåt jag vet fan inte  vad jag vill, och jag vill inte såra dig! du vet vem du är<333333
nu ska jag åka med mamma till solna och handla så hinner inte skriva mer nu men lovar at skriva ikväll, och föresten då kommer min bror hem från en veckan i fjälen:)
pusspuss<3

ps: jag lägger in bilder när felicia och emma har skickat dom, vi har tagit sjukt mycket bilder:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0