lördag

hallo! kom hem för en stund sen efter en lång dag i Solna med mamma. vi hittade typ allt vi skulle ha, jag köpte Gossip Girl boken, foundation, smink servetter,en klubba som man doppar i kaffet så smakar det choklad(a) och lite sånt, sen köpte vi presenter till pappa:) han fyller år på måndag men imorgon ska vi fira min kusin Sara som fylde år förra veckan och så ska vi fira pappa och med släckten men han får våra presenter på hans riktiga födelsedag. ikväll ska jag bara vara hemma med familjen kristofer kom hem idag och manuela är oxå här:) vi ska kolla på melodifestivalen(a) EMD ska ju vara med *jippi* gissa om jag ska rösta på dom;) hihi. lägger in lite bild från i veckan oxå.
love!


jag fick dom rosa byxorna av victoria i efterskott(a) tack gumman<3


dagen outfit

 
jag hade två bilder på mej och bästis<3


detta köpte jag idag.


åå jag vill ha den här almenackan!


hittade en super söt jacka som jag kanske ska köpa sen när de blir lite varmare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0