jag älskar att diskutera

hej hej hallå bloggen, idag har det väl inte hänt något speciellt, men jag tyckte att vi hade en skit rolig svenska lektion! jag älskar ju att diskutera som alla vet och då kom vi in på ämnet invandrare, och där har jag ganska bestämde åsikter, vilken jag har i många sakner men aja.. det är ju liksom ett ämne som jag verkligen går igång på, kan tyvär inte säga allt jag tycker här på bloggen delvis för att det skulle bli väldigt mycket, sen så ska man vara försiktig med sina åsikter ibland. men ni som känner mej vet att jag älskar att diskutera! och då är det så kul när man får göra det i skolan.. men det viktigaste med att diskutera är att man måste lära sig att lyssna och ta in vad dom andra tycker! vilken kan vara svårt ibland för man själv tycker att man har rätt. hoppas vi fortsätter att diskutera nästa svenska!
Ikväll hade jag väl egentligen tänkt att plugga lite eftersom vi har matte och so prov nästa vecka, matte på måndag och so på tisdag och jag vill verkligen få bra på dom! så det gäller att plugga nu, snart åker jag ju till thailand och då ska ja bara bada sola shoppa och ta det lugnt och verkligen inte tänka på skolan! så himla skönt ska det bli.
föresten så sa Emma att My skulle komma till våran skola imorgon, hon skulle tydligen vara med hela dagen för hon hade studiedag. nu ska jag bestämma vad jag ska ha på mej imorgon.
kram


min latte med chokladsmak(a)


i söndags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0