Har inte så mycket att säga

hejsan svejsan alla sötnosar! jag har faktiskt inte så mycket att skriva idag för det har typ inte hänt något men jag tänkte skriva mina planer för helgen.
fredag- är ensam hemma så jag emma och felicia ska kolla på skräckfilm det är ju fredag den 13:onde:O vi tänkte bara ta det lugnt och ha det mysigt, säg till om ni vill komma(a) hihi
lördag- fest hos Patrik, haha skoja, nej men vi ska typ vara några stycken hemma hos Patrik förmodligen och ha det lite trevligt, ska fixa lite saker tills dess(a)
söndag- jippi äntligen ska jag gå på träningen skiter i att jag är förkyld jag saknar gympan så jävla mycket! och sen saknar jag Gliki och Clara såklart!
så ser mina planer ut för helgen, hoppas det inte blir massa ändringar nu. vad ska ni göra då?
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0