♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Asså shit jag vet inte vart jag ska börja! du är fan den mest underbaraste personen jag känner ingen som är så underbar som dej gumman, vi är som ett pussen Emma om en bit fattas är det inte helt! precis så är det med dej och mej ingen Caroline utan Emma Alltid när jag känner mig deppig så muntrar du upp mig och stöttar mej! med dej kan jag dela allt, vi har liksom inte hemligheter för varandra vi kör med öppna kort all the time. ingen kommer någonsin kunna ta din plats i mitt hjärta. du ställer alltid upp för mej till 110% och det kommer jag alltid tt göra för dej med för du är min bästa vän, min syster, min solstråle, min andra halva, min heffis, ja allt du kan tänka dej du är fan mitt allt! jag har många vänner men ingen som dej, du är unik. tänk va många minnen vi har tsm på mitt land när vi har åkt bananbåt och roppade på killarna som åkte båt eller när vi var i Åre med Camilia haha vilka minnen camilia på ena sidan av trädet och jag på andra medans du Emma stod och grät av skratt haha, när jag är med dej är det svårt att inte skratta. jag menar hur normalt är det att man bakar chokladbollar på golvet eller åker vilse i england det och bara sånt som Emma & Carro kan göra. tänk när vi satt på bussen i England på väg hem från discot och vi siter och snackar och helt plötsligt hade vi åkte i typ 50 min och vi var utanför Torquay! helt kolsvart på ändhållplatsen kommer två blondiner ut ur bussen och ska försöka förklara på engelska att vi har åkt fel och att vi måste tillbaka hahah.. men vi kom fram men inte riktigt den tiden som var bestämmt men men roligt var det. vi har så många minnen så om jag skulle skriva alla så skulle det ta hela kvällen, men jag behöver inte skriva allt för att du ska förstå hur mycket du betyder för mej. men ta åt dej av varenda liten ord jag säger bästa vän. jag älskar dej Emma Carlsson Sandelin. ♥


Kommentarer
Postat av: emma

jag älskar dig mest bästa vän! <3333333

2009-02-08 @ 20:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0