älskar min bästa vän <3

hallå bloggen! nu har Emma gått hem och jag har duschat, vi har haft en skit rolig kväll vi va på glamms humör;) haha jag har städat hela min garderob och sen har jag packat min väska till Thailand oxå:D nu är det bara 4 dagar kvar om man inte räknar idag. sen har Emma förstört mina puss & kram jeans haha skoja jag bad henne klippa så att dt blev kortbyxor eftersom dom var helt förstörda men det bli typ stringbyxor haha för de var ju typ bara några trådar kvar innan haha jaja vi hade iallafall sjukt roligt. sen satt vi och flammsade med min mamma oxå jag satta och pratade oavbrutet haha men Emma tyckte iallafall att det var kul. nu ska jag fixa med lite kläder å så. imorgon börjar jag halv 9 och jag måste komma i tid! eftersom löffe kommer stå och kolla så jag kommer i tid haha sen ska spanskagruppen visa upp en teater som vi förmodligen ska kolla på:D haha hoppas ni har haft en lika bra dag som jag!
föresten jag fick VG på mitt no prov, är typ helt överlycklig haha.
pöss!

  
före               efter

syster<3


haha farvär min favor jeans haha<3


kan man bli coolare?! haha<3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0