vilken sjukt natt !

hej bloggen.
Nu har jag inte bloggat på nästan 2 dagar, ledsen över den ! men jag har varken
orkat eller haft tid, och de har jag inte nu heller, men en snabbis får de bli,
för jag och mamma ska åka och handla skor till mig eftersom vi ska
provvandra med skolan imorgon inför kebb(a)
igår hade ja ju gympa uppvisning heladegen kom inte hem förens klockan halv 10
för mamma skulle åka till sjukhuset och kolla sitt öra eftersom ho har jätte ont där
så vi åkte till akutmotagningen i brommaplan och medans hon var där så
passade jag på att sola lite på sol express, sen handlade och
åkte in till stan vid t-centralen och hämtade någon medicin med mammas "öront"
sen åkte vi å hyrde film och köpte pizza(a)
vi hade de jätte mysigt, bara en myskväll med mamma behöver man ibland !
sen hände de en lite läskig sak i natt, klockan halv 2 hör mamma hur dörren
låsupp och hon vaknar till och tänker vad kan de vara ? kristofer och pappa
är på landet och caroline sover ? what ? så hon går upp och kollar om
dörren var låst och de var den inte ! och precis innan jag gick och la mig
ropade jag till mamma är dörren låst ? hon ba ja dt är den. så hon springer i
mitt rum och kollar om jag var där.. nej de var jag inte så hon springer in på båda
toaletterna och kollar om jag är där.. nej de var jag inte
och då hör hon hur hissen åker. så då springer hon ut i trappuppgången och då
hör hon hur hissen stannar och sedan efter ett tag åker den upp igen till våran
vångin, och när hissen öppnar står jag där men bara pjamasbyxor och täcke,
ja ba: jag vet inte vart jag skulle... sen gick jag in och la mig och mamma sov
inte på hela natten... helt sjukt hur man kan gå i sömnen och åka hiss ?
och de sjuka är att jag kommer ihåg allting !
nu ska jag köpa skor sen träna hörs sen ! <3

 
innan gympan                                              glickan <3
 
Cassi & Jenny <3                                       I <3 you
 
filmer

mammas lapp imorse (A)

Kommentarer
Postat av: gliki

hahaha!

2009-04-19 @ 13:07:28
URL: http://lisaochgliki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0