vilken underbar dag

vilken underbar dag !
Dagen började med träning klockan 9-12, mycket roligare än igår min tränare pratade oxå med mig idag och berättade varför hon var så jävla sur igår, visserligen ingen bra anledning men fan jag pallar inte tjaffsa..
efter träningen träffade jag Emma kusin och vi åkte å solade en snabbis i brommaplan sedan åkte vi hem och duschade och gjorde iordning oss sedan åkte vi in till stan och träffade mamma och fia, och vi gick runt i några timmar och kollade i affärer, skulle ha köpt en nya bh men hittade ingen snygg, så mamma köpt massa smink till mig sen skulle vi gå och köpa ett läppstift som jag har hittat som jag vill ha sedan skulle vi gå och handla kläder på gina tricot men precis när vi skulle gå in kommer de en käring och säger att  dom har stänkt ! shit va sur ja blev åkte liksom in till stan för att kola där och så hinner jag inte de ?! aja ska in med mamma imorgon igen och köpa de jag inte han idag.. sen har jag träning imorgon också 13.45-17.00 men iallafall efter vi hade shoppat så gick vi på restaurang "jätte mysigt" sedan vid typ 9 åkte vi hemåt, men först in på ica i alvik och handla godis och glass ;) hihi. så himla störande tjejer på ica, som skulle köpa födelsedags kort och efter typ 5 min hade dom bestämt sig och sedan skulle dom ha kuvert han ba ja tror inte vi har några dom ba har ni inga fina påsar då ?
Emma ba: men va fan de är ju inte jävla panduro hahahhaha
och tror du inte idioten innanför disken börjar lata efter kuvert :O och jag och Emma hade skit bråttom för vi skulle med bussen !
aja.. här kommer bilder från min dag.


lunch
 
är dom inte sjukt snygga ? men mamma tyckte dom va lite för höga.

jag i kungsträdgården


ja vet ser lite hemsk ut..

mammi :) love you !

min mat på restaurangen

godaste drinken ever !

träningen

detta köpte jag idag.

fick denna av Emma:) ska använda den typ efter sommaren, tack gmn

såhär avslutade vi våran kväll (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0