Älskar vädret !

vilken dag ! helt jävla otroligt att de kan vara så varmt !
jag och Emma tog en liten sovmorgon idag så vi var i backen vit 12 istället och sen har vi åkte hela dagen, vi stannade inte ens och åt så lunch så kul hade vi :) när vi hade åkt klart så satt mamma,pappa,kristofer,Stefan,lena,Patrik och massa folk vid afterskin och drack öl å solade så vi satte oss där å chillade galet varmt alltså ! sen tänkte jag och Emma gå in och köpa hamburgare och tror du inte dom hade stängt för 5 min sen :O så de blev nachochips guacamole till lunch haha, vi satt där på afterskin i flera timmar, så himla skönt sen åkte vi hem och åt middag hos Britta(a) nu ska vi bara ta de lugnt finns inte så mycket att göra här.. vi ska fixa naglarna kanske spelar något spel elr något oxå :) Kristofer ska ut och fest med några kompisar, oretvist ! de var ju ett tag sen man träffade Patrik å dom "våran barndomskompisar" Patrik är lika gammal som kristofer alltså fyller han 19 i år:) dom hade sagt till kristofer att dom tyckte att jag blivit snygg haha. nu ska jag göra iordning mina naglar ha det bäst !


lilla jag i backen

haha !

jag älskar dej med hela mitt hjärta !

älskar att åka sådär ;)

Emma :D

Stefan & pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0