fuck skolan !

Nu har jag fan varit duktig, pluggat klart matten som behövdes och sen har jag skriva ganska mycket på min engelska uppsatts, är faktiskt stolt över mig själv, i vanliga fall hade jag bara gjort en sak för jag hade inte orkat.. men nu tog jag tag i sakerna och va skönt de är när man äntligen är klar, är verkligen så jävla trött på skolan ! ursäkta om jag svär mycket men just nu är de typ skit mycket i skolan och jag ORKAR VERKLGEN INTE ! men nu är jag iallafall klar ska bara öva på engelska glosorna som vi har tills imorgon sen är jag fri (a) ikväll ska jag göra en ansiktsmask, tror faktiskt att jag ska bada oxå, de kan jag verkligen behöva !
sitter och kollar in lite olika bloggar och då var det en som hade gjort en ansiktsbehandling (och de var inte kissie !), åå va jag skulle vilja göra en sån, men pallar inte betala 800 kr för de, får väl tjata lite på mamma och pappa(a) kan alltid försöka smöra till mig de. kan ju säga att ja ska komma i tid varje dag och något mer... vem vet. och eftersom löffe kanske ser de här så är ju Caroline Carlsson så duktig så hon har faktiskt förbättrat sig med att komma i tid ! nu är det inte alla dagar länge "de är ett stort steg för mig " iallafall de var denna sidan jag kollad på ansiktsbehandlingar på, funderar också på att göra en vaxning innan sommaren, vi får se hur de blir.

ps: som jag sa här ovan att jag är skit trött på skolan och de stämmer, men jag får ju träffa mina underbara vänner som alltid får mig på bra humör, de är därför jag orkar med skolan, utan er hade jag aldrig klarat de, älskar er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0