konstiga vakter i alvik !

hej bloggen.
kom just hem från skolan och nu har jag ätit en macka eftersom våran skit skola inte kan laga mat ! ikväll så har jag träning, vi ska vara i thorildsplans gymnasium fråga mig inte varför, men det är en extra träning eftersom vi har tävling snart och vår uppvisning i helgen. kommer fan träna hela jävla helgen :O
Fredag- vara med kompisar ! kanske bio, någon som är taggad ?
Lördag- vår uppvisning hela dagen, utgång på kvällen om jag orkar.
Söndag- träning från 11-13 sen äta en timme sen träning 14-17
Vi slutade halv 3 idag och då gick jag och felicia och manfred å några till bussen men den skulle inte komma förens om en halv timme så jag och felicia gick ner till alvik och då står elvira och victoria på en varsin sida av spärrarna, för victoria hade inget busskort och så stor de massa vakter där haha. så jag går fram och ställer mig och pratar med elvira medans victoria skickar ett sms från felicias mobil, ni vet ett sånt där sms som man visar upp för hon/han som sitter och tar emot biljetterna, och när jag och elvira står och pratar så står ena vakten och kolla på oss och sen 2 min senare kommer den andra vakten från och kolla på oss, ja ba
Carro- hej
vakt- hej
vakt- vad gör ni ?
vi ba: pratar vrf undrar du ?
vakt- nej ni står och planerar en plan !
vi ba- hahaha eru dum eller ?! vi står och pratar om vädret
vakt- varför plankar ni inte bara ?
vi ba- eru dum i huvudet då får ju hon betala 1500 kr !
vakt- ojj är det 1500 nu för tiden, ja behöver inget kort !
vi ba- nehe era sant ? :O
och  ena vakten sa att vi skulle planka och att hon inte behövde betala och den andra sa att vi skulle planka men då skulle hon åka fast...haha efterblivna vakter alltså !


Elenore <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0