Träning

Hej bloggen!
Nu är jag hemma från träningen och allt är skit, har så
fucking jävla ont i ryggen:( den blev värre när jag tränade...
men de blev inte speciellt mycket träning för min del,
var med på uppvärmingen sen lärde jag glikan friståendet
sen satt glikan och masserade min onda rygg och sen jämförde
jag och glikan vem som var brunast "jag vann såklart" hihi
nu ska jag kolla på andra avenyn som början klockan 9 och
mamma ska masera mig. skriver innan jag ska söva nallen ;)
puss på rumpan !

Vem är brunast ?

Gliki <3 Carro

Behöver jag sola mer tycker ni ?

Sötnos !


Kommentarer
Postat av: gliki

jag är brunast! (A)

man kan ju alltid hoppas :P

2009-04-21 @ 21:30:24
URL: http://lisaochgliki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0