test

Jag lovade Glikan för ett tag sen att göra något test om mig, och här kommer ett test men de är om min underbar vän.

EN BRA VÄN, SVARA OM DU ÄLSKAR HENNE!

vad har hon för hårfärg just nu? blond, med slingor
brukar hon färga håret? de händer..
vilka färger har hon haft? blont, brunt underhår, typ halv brunt/blont
vad har hon för parfym? hon har flera men just nu christina aguilera
vad brukar hon använda för smink? fondation,puder,rouge,maskara
vad är erat första minne? ojj vi har många minnen ! men kanske när vi bakade på golvet typ i fyran haha
vart bor hon? bromma
är du avundsjuk på henne? nej varför skulle jag vara de ?
vad heter hennes syskon? Calle
när träffades ni ? när vi började i samma klass i fyran
hur träffades ni? skolan ?
vad går hon i för sporter? ishockey
vad brukar hon göra på helgerna? träna,vänner,pojkvän
vad brukar hon göra efter skolan? samma !
har ni kramats? om vi har :O
har ni pussats? absolut ;)
brukar ni säga att ni älskar varandra? ja ? jag gör ju de !
har hon fräknar? ne, de har jag (a)
har ni kollat på film någon gång? haha ja de har vi
har ni bråkat någon gång? nja.. tveksamt typ inte ! bara små tjafs
ni skrattat tills ni gråtit? ofta ! Emma är ju lite crazzy :)
har du sett henne gråta? ja !
vad gjorde du då? de ni..
har hon sett dig gråta? ja de har hon
vad ska ni göra i sommar? Öland,gotland,landet och mycket mer !
hur länge har ni varit kompisar? ca fem år
har hon svikit dig någon gång? aldrig ! eller kanske när hon dissade mig för tedd :O haha skoja
har ni pratat i telefon någon gång? nej fan va läskigt !
kommer ni vara kompisar om 10 år? vi kommer vara kompisar livet ut !
älskar du henne? mest i hela världen !
och sist, vad heter din riktigt bra vän? Emma Carlsson Sandelin


Kommentarer
Postat av: emma

aaaaaaaaaaaaaw älskar dig mest i hela världen bästa vän ! <33333333

2009-04-23 @ 21:44:01
URL: http://ishockeyemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0