Tedd<3andra avenyn haha

träning från 18-21 idag, hade skit ont i ryggen så gliki masserade mig "tack gumman" nu har jag precis duschat och orkar inte sitta vid datan så detta blir mitt sista inlägg för idag, ska kolla på andra avenyn och sedan sova, blir en tidig kväll för mig idag jätte skönt !
i skolan hände de väl inget speciellt, men jag var rätt trött eftersom jag inte åt frukost eller lunch, liksom vem fan äter stekt fläsk med löksås ? fyfan.. när jag berättade de för min mamma förstod hon verkligen varför jag inte hade ätit hon ba varför serverar dom sån där äcklig mat ?! håller verkligen med ! föresten har jag sagt att jag och mamma är sams igen ? vi har inte bråkat på några dagar och de kommer vi inte göra heller ! älskar dej mamma. jaja tillbaka till skolan så hände det en till sak som jag inte kan berätta för er men de var verkligen inte meningen att dissa dig ! lovar ! du ska få det någon annan dag sötnos, de är bara emma och en annan person som kommer att förstå. efter skolan gick jag å bästis hem till henne, sen kom tedd dit:) och vi gick å handlade mat och godis och sedan gick vi hem och skulle laga mat och hade sjuuuuukt roligt ! älskar er båda ! de va fan längesen jag garva så mycket, emma och jag fick kramp i magen för vi skratta så mycket hahaha, och där kommer en hemlis till som jag inte kan berätta för er;) haha nu blir ni allt lite nyfikna va haha men de kommer ni tyvär aldrig få veta bara jag emma och tedd som vet om de.. eller föresten lilla calle vet ju oxå hahahah. nu ska jag kolla på andra avenyn, de är mitt emma och tedds favorit program eller hur tedd ? haha



you are my angel

en gång systrar alltid systrar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0