stan med kusin <3

godmorgon sötnosar.
vaknade runt 11 idag, skönt att sova ut gick å la mej rätt sent igår, ja sov först hos Emma med linda och camilia och sen åkte jag och Emma å solade i Brommaplan och linda och camilia åkte hem sen åkte jag och Emma till stan, helt osminkade :O "fan stolt över mej själv" hade de varit för ett halvår sen hade jag aldrig gjort de... inne i stan köpte vi slingmedel ( vi fick för oss att vi skulle ha ljusare hår nu till sommaren) så de köpte vi och sen såklart en milkshake på donken. sen åkte vi hem och fixad oss, osminkad hela dag så jävla skönt. sen vid 9 gick vi upp till citygros å köpte godis och halstabletter och sen var det andra avenyn:D "hihi" idag ska jag träffa Emma kusin vi ska in till stan hon skulle köpa nya jeans och sen får vi se vad vi ska göra, vad ska ni göra idag ?
förseten imorgon åker jag upp till kungsberget med bästis och familjen, ska prata med Emma så hon tar med sig sitt trådlösa internet så ja kan blogga där upp.
xoxo caroline
bilder kommer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0