städning

Så där då har man packat upp kartongen som stod i mitt rum och städat och sånt tråkigt, men nu är de klart och hoppas att mamma blir lite glad nu när jag har städat + packat upp min väska sen vi vandrade som jag inte har orkat gjort innan. men jag och mamma bråkade ju idag så min kväll har i stort sätt gått ut på att jag har suttit på mitt rum och städat och lyssnat på musik, de va faktiskt skönt att bara få vara för sig själv och inte prata med någon. men tror mamma fick lite dåligt samvete eftersom jag började gråta för jag blev så arg förut, så innan hon gick å la sig knackade hon på på min dörr, och sa jag ville bara säga god natt och att jag älskar dig.
nu ska jag också sova god natt.



min nya affisch (a)

Kommentarer
Postat av: Emil Ehnberg

Tack så jätte mycket , hoppas att du följer min blogg , man vet aldrig när det kommer upp nya låtar :)

kram på dig

2009-04-27 @ 01:20:00
URL: http://emilehnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0