plugga,damsuga,duscha,grilla

Fan va duktig jag känner mig nu, började med att jag tog en sovmorgon och sen blev de datan.
Eftersom jag var i Thailand så missade jag lite saker i skolan så var tvungen att plugga idag.
"hemskt att behöva plugga på lovet men finns inte så mycket att göra åt saken"  så jag gjorde
tre kapitel i matteboken :O fan så mycket brukar jag aldrig göra, men nu ligger jag bra till, tror
faktiskt att jag ligger lite före nu, sen damsög jag hela lägenheten "måste tjäna lite pengar" så
nu har jag tjänat ihop 100 kr till. Kom precis ut från duschen nu och ska göra iordning mig nu,
sen ska jag träffa massa kompisar i alvik å vi ska åka å grilla (a) super mysigt.
Vad ska ni göra sista dagen innan lovet är slut då ? fast det är inte sista dagen för mig (a)
för vi har studiedag imorgon "så jävla skönt"
Försten så ska Felicia sova hos mig ikväll, har inte träffat henne på hela lovet
eftersom hon var sjuk sen åkte jag bort, så nu kommer vi ha mycket att prata om.
pusspuss !


bild från förra året när vi grilla. Du är min solstråle Felicia

Kommentarer
Postat av: elvira

"så jävla skönt"

tycker du inte det Carro? ;D haha xD



föresten har typ alla studiedag, jag som hade tänkt att alla vi skulle skryta om att vi fick en dag mer lov, men nejnej! :( haha ;) hoppas ni får det bra i alla fall, pusseliii på diiiiiiig <3

2009-04-13 @ 17:55:09
URL: http://elvirabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0