shooopping

förlåt för jätte dålig uppdatering ! men har varit upptagen hela dagen.. och nu är jag alldeles för trött för att skiva hela mindag, men lite kort, först skolan sen åkte jag emma och elenore in till stan fast emma drog hem efter typ 30 min så jag och lnore gick och shoppade och åt glass(a) sen åkte jag hem och då hade kristofer gjort mat till mig adrian oliver och mig:) jätte gott sen satt ja och snackade med dom i typ en timme sen hörr olive rpå att prova alla mina solglasögon haha, aja sen hoppade jag in i duschen vid halv 7 och sedan gick jag till bussen vid halv 9, gjorde iordning mig på en och en halv timme:O men missade bussen "ovanligt" så emmas farbror och och hämtade mig och så köra dan oss till alvik där vi tog T-banan sen träffade vi Ell och Carin på sf bio, vi skulle ha sett zac efron filmen 17 again men vi kom för sent så vi tog rn skräckfilm istället:) fy fan va läskig dn var ! kommer inte ihåg vad den hette nu men kan skriva de imorgon, men sen satt de några utlängar och pratade 27/7 och vakterna kom in två gånger, och sista gången tog dom ut dom och då gick ena killen och tjejen och ställde sig vid dörren och då börjar den andra killen att jiddra med varterna sen skrivker den andra tjejen ba: vrf håller ni på och bry er ? ja ba men va fan vi kom hit för att kolla på bio och så och lysna på när ni snackar massa skit, hon ba jävla fitthora hahaha "väx upp tjejen" grejen var den att dom typ vara 20 år !



elenore

detta handlade jag idag :O
- långärmad tröja/tunika
- skärp med nitar
- strumpbyxor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0