schteeeeek i backen

hallo !
Vilken underbart mysig dag de har varit idag ! började med att vi blev väckta av pappa vid 8.30 och då var vi helt döda eftersom vi gick å la oss klockan halv 4 igår, sen efter mycket om och men så kom vi upp och vi började göra iordning oss för en härlig dag i backen. vi var i backen runt 10 och då åkte jag Emma och kristofer. Sen var de dags för lunch och då satte vi oss utanför och schteeeeekte ! så jävla nice hamburgare öl/cider som kristofer köpte till oss:) och min musik "som vanligt" går ingenstans utan min mobil (a) vi satt nog där i någon timme sen åkte vi upp till funparken och hoppade lite och sånt kul.. inte för att jag hoppade på dom högsta med kristofer gjorde, ja vågar inte göra något har ju redan ont i ryggen... sen hade vi tänkt att sätta oss nere i restaurangen igen men då ringde mamma och pappa och sa att dom skulle sitta och sola vi bänkarna och då var det lite för riskabelt att sitta där, haha. Nu har vi kommit hem för ett tag sen jag hoppade in i duschen direkt så nu är jag rent å fin, och Emma gick och la sig direkt på sängen, stakarn hon är helt slut.. hon har precis somnat så då passade jag på att blogga lite. ikväll bli det en  chill kväll med godis, glass, spel och ja va mer kan man göra här på landet ? haha. hoppas ni har haft en  bra dag i Stockholm !
puss på rumpan.

föresten.. jag gjorde dagen första vurpa ! hahahah jag skulle sitta ner på skidorna "om ni förstår vad jag menar" sen så kom de typ ett stup och då skulle jag ställa mig upp men då skar skidan sig så ja flög fram haha. gissa om Emma & Kristofer skratta.


pinklady
 
                                                                       Syskonkärlek

Emma & Caroline & Kristofer

I love you

Älskar dej storebror
 


Kristofer älskar att retas med mamma, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0