såg dildo (a)

idag blev det ingen bra uppdatering, började med att mamma ringde och väckte mig och felicia 7,50 och sa att pappa kommer och hämtar oss om 10 min för jag ska till läkaren och kolla ett födelsemärke, så vi flög upp ur senge och kastade på oss kläderna och gick ner till pappa som stor och väntade på oss, sen åkte vi till vällingby och när i kommer upp till läkaren kollar hon på dom och säg nej dom är för små du måste vänta 2 år ! wtf ?! gick jag upp helt i onödan för att en käring ska säga att vi inte kan göra något åt saken ? haha se åt vi frukost på donken och sen körde pappa hem oss och vi gjorde iordning oss och åkte in til stan vid typ 13-14 men förstå åkte vi hem till felicia för hons skulle byta kläder, sen stan :D orkar inte skriva mer nu för jag ska kolla på andra avenyn ! men jag måste bara säga två saker för de första så ar jag köpt ett par sjkt söööööta skor idag och den andra saken var den att jag såg dildo i aldra avenyn på st eriksplan idag :O så cooooolt men har träffat han på stureplan förut(a) kyss !


Felicia gumman ! älskar hennes outfit idag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0