Nu kommer våren !

åå vilket underbart väder ! kan de bli bättre ?  jo det kan det faktiskt för min syster var inte i skolan idag:( hon är sjukt " faaaaaan" Tedd din jävel du har smittat Emma :O  haha. jag saknar dej jätte mycket Emma ! du måste bli frisk tills imorgon. de var jätte mysigt på rasten jag felicia Victoria Ella och Carin satt på en "sten" och pratade och solen värmde oss:) så mysigt. Sen på no:n så gick de bättre idag och min lärare hjälpte mej så nu hoppas jag att de går bra på provet Sen tog jag bussen hem med Manfred och Elin och sen följde jag med Elin hem "fick en jätte god kaka av henne(a)" sen följde hon med upp för att kolla på mitt rum som jag har gjort om, men är inte klar än ! sen efter ett tag skulle hon på utvecklingssamtal,
Åå jag har träning ikväll och ja g måste plugga så jag får åka dig och plugga och kolla på annars kommer jag aldrig klara provet om jag inte pluggar ! men nu ska jag komma igång med plugget lite. sitter ju iallafall på balkongen så de lättar upp stämningen lite.




Ella & Carin

kolla vilken gullig bild jag hittade på elin (A)

helt underbart att sitta på balkongen å bara ta de lugnt


Kommentarer
Postat av: Ella

OMG vilken ful bild på mig :O

<3

2009-04-02 @ 09:54:29
URL: http://nthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0