Nu är vi framme :)

hej mina underbar läsare.
nu är vi i gävle och vi har lagt in våra väskor och så.. precis när vi så fikade vi med min  "mormor" eller va man ska kalla henne.. sen va jag och Emma ivriga med att få igång Internet så vi började fixa med de men nejnej de skull ju självklart inte funka bara för att jag och Emma skulle göra de, så min kära bror tog datan och fixade de på två 5min (a) hihi vi är så tekniska nu sitter jag här vid bloggen medans Emma ligger och pratar i telefon med Tedd "hennes pojkvän" som firar 2 veckor idag:) så söta. älskar er båda ! ikväll ska jag och Emma bara chilla galet och äta godis :D lägger in videoklipp från våran bilresa hahaha vi hade så sjukt jävla roligt :D


här bor jag & Emma (a)
  
bästis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0