Livrädd !

åå jäklar va rädd jag blev ! jag skulle gå på toa och Emma skulle följa med mig till dörren för vi kollar på skräckfilm och är typ skiträdda, och min "mormor" bor i ett stort hus som e lite läskigt när man kollar på skräckfilm och när vi står vid dörren hör jag att de låter inne på toan så jag tar tag i handtaget och precis så öppnar Britta "min mormor" dörren åå fy fan va jag och Emma blev rädda vi flög bak och skrek haha hon ba ojj är ni fortfarande uppe ? vi ba aa typ livrädda.

Dark water är en film jag kan rekommendera ! den är jättehemsk och läskig men ändå bra !
Ja och Emma såg precis de på tv, men om ni inte har något att göra någon dag eller vill mysa
med eran pojkvän så  var den här filmen är bra skräckfilm men ändå inte för läskig. (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0