klubberiet

hej bloggen, har varit dålig på att uppdatera men har inte haft tid, mina planer för igår kvällen var att jag och några kompisar skulle hitta på något typ grilla eller något men sen ringde mickel och sa att han kunde fixa biljetter till klubberiet så vi åkte dit istället. jag ella och carin åkte dit med patrik cesar och typ 6 av patriks kompisar och sen träffade vi elvira victoria och hennes kusin där, sen kom pappa å hämtade oss vid halv  och då körde vi hem elvira till hennes pappa och sen körde vi michel till brommaplan. när jag kom hem duschade jag och sen gick å la mej men kunde fan inte somna.. fråga mig inte varför men hade väll för mycket att tänka på.. sov iallafall 3  timmer sen skulle jag upp klockan 8 på träning fu ! de va inte roligt sen efter träning så kom pappa å hämtade mej, och pappa skulle sola solarium och frågade om jag oxå skulle de, så då passade jag på att sola i 20 min. idag ska jag träffa victoria och säkert några fler och åka in å fika i stan, sen ska jag träffa emma ikväll, puss !
föresten så hände det något jätte hemskt igår, när vi kommer ut från festen ser vi poliser ambulanser och brandkåren stå där, och då är de en tjej som har hoppat framför T-banan:( hur kan man må så dåligt ? så hemskt, vila i fred !

Kommentarer
Postat av: denise

asså alla säger ju fett olika. det var ju det med hennes pojkvän, antingen hade han gjort slut eller så hade han strulat med en annan tjej, minns inte riktigt. och sen så hade hon endera lagt sig på spåret eller trillat ner... men det är sjuk synd

2009-04-05 @ 20:21:25
URL: http://lekare.blogg.se/
Postat av: Anonym

vila i frid....

2009-04-07 @ 20:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0