ingen sovmorgon för F & C

hallå bloggen.
Ligger i min säng och pratar med felicia, Hon ligger och läser "fråga Andrea" haha så himla roliga saker folk skriver.
De var en tjej som skrev in och undrade om en kille gillar henne.
hon ba: ja umgås med en kille rätt mycket och vi kollar på film å så. och han går på toaletten hela
tiden och varje gång han kommer tillbaka så lägger han sig närmre mig, och varje gång han ligger brevid mig
så får han en "kulle" vid gylfen där killen har sin manliga grej, och jag undrar om han gillar mig ?
hahahaha vilken fråga, hur ska hon kunna  svara på om han gillar henne ?

Vet ni när jag och felicia gick upp idag ? :O klockan kvart i 8, för jag skulle till läkare hon skulle kolla på ett födelsemärke som jag inte vill ha kvar, och när vi kommer dit säger hon nej men du måste vänta till du blir 17 för den är för liten nu, så onödigt varför skulle jag ens dit när hon bara skulle säga de ? "suck" våran sista sovmorgon men nejnej. sen åt jag pappa och felicia frukost på donken sen körde pappa hem oss. idag ska vi åka in till stan och fika och kanske shoppa lite om ja hittar något. vi hörs ikväll, då kommer de bilder oxå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0