haha

hallo ! nu är jag på bättre humör för jag sitter och pratar med min syster i telefon, vi pratar självklart om killar och annat skit;) haha sen berättade jag om en skit rolig grej som hände på T-banan, jag victoria rasmus, teddan, patrik, oscar, Johan och någon till var på T-banan å så kommer de en fet tant in och sätter sig brevid oss sen när putte å dom kom så råkade han snudda med väskan på hennes arm hon ba ajjj ! vad göru ? vi ba ofta de där gjorde ont ? hon ba ja jag fick den i huvudet ! haha vi ha nej och så visade putte att hon inte fick de aja.. sen så börjar vi skratta och prata skit högt hon ba kan ni var tysta ja ba: nej byt vagn om de är så jobbigt då, hon ba nej ja var här före er hahah elr inte ! sen så kommer de en snubbe som började spela gitarr och sjöng ni vet pantala mela... "vet ej hur de stavas" men är iallafall en låt från en reklam och så börjar alla sjunga och rasmus börjar självklart att trumma på rutan, hahahah hon blev så jäva arg sen ba ska du förstöra rutan elr ? rasmus ba ja förstår du ahah de kommer komma en bomb här ahhaahaha, sen sa teddan hoppas jag inte bli såhär när jag blir stor och kollade på henne hahah... fan va kul de var:D:D:D:D älskar er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0