Grattis Calle

hej sötnos !
nu är jag hemma igen, har tagit bort sminket och nu ligger jag i min säng, ska snart stänga av datan och sova, behöver verkligen gå och lägga mig i tid är så himla trött på mornarna... var inne i stan med några kompisar idag och vi gick till något internetcafe där vi skulle träffa några men sen var vi så kissnödiga så vi var tvungna att gå till donken, och efter typ ett tag så drog jag och Emma vidare vi skulle ju köpa en present till calle "Emmas lillebror" vi köpte en blå tjocktröja till honom. sen åkte vi hem och hade de sjukt roligt, haha vi gjorde "några" videoklipp, sen åt vi och sen kom de lite kompisar till Emmas familj som skulle fira calle. föresten så hoppade jag studsmatta idag haha calle ville att jag skulle visa hans kompisar när jag göra framåt och bakåtvolt flera gånger efter varandra haha men shit va ont de gjorde i ryggen.... nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, ska sova nu, pusspuss !


Ser jag inte lite proffsig ut ? haha

Emma oxå !
 
awwwwwww

hahahahah lillemma !

hahahahaha

min sötnos på gympan, roligaste gympan ever !

snygg va ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0