dålig uppdatering

Dålig uppdatering jag vet..
men har inte haft tid med det idag, började med att jag tog en sovmorgon till ungefär halv 11 sedan gick jag upp och gjorde iordning mig och sedan åkte jag och mamma till solna och shoppade lite sen började min träning kvart i två så då körde mamma mig till åkeshov där träningen var, vi började med att springa en slinga utomhus, hur skönt som helst sen hade vi vi träning i tre timmar, de var en rolig träning förutom att jag har så ont i mina benhinnor så jag knappt kan gå.. uschusch inte kul att ha ont. sen när jag kom hem/i bilen så tjafsade jag men mamma. fan va jag inte pallar med när hon ska tjafsa och gnälla på mig. så när jag kom hem lackade jag ut och smällde igen dörren gick in och duschade och spelade skit hög musik.. orkar verkligen inte bråk nu ! vill bara vara för mig själv..


Caroline på träningen.

Skulle inte Gliki passa i blont ? haha

min mage (a)

Clara, Gliki & Cassi <3

Clara & Jag <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0